Afspraken binnen het kantoor

Digitaal 21/04

Afspraken tussen zaakvoerders en medewerkers
Architect Karel de Mulder van A2D architecture 2 design licht tijdens dit atelier toe hoe hij het leiden van een architectenbureau ervaart en hoe hij dit dagelijks met een team van zaakvoerders in de praktijk vorm geeft.

 

Hij geeft een overzicht van de afspraken tussen de zaakvoerders en medewerkers: 

  • Loonbeleid: open of gesloten?
  • RIO: wat moet er hier in staan, wie stelt het op, refreshen?
  • Tijdsregistratie: de investering waard, hoe hanteren binnen het kantoor? 
  • Functioneringsgesprek: welke vragen stel je, regelmaat, nut? 
  • Afspraken tussen vennoten
  • etc.

 

Gastspreker

arch. Karel De Mulder, A2D architecture 2 design

 

Datum en locaties

wo 11/03  Wilrijk 

do 19/03  Kortrijk  (GEANNULEERD)
do 21/04  DIGITAAL

 

Programma

13.45  Online aanmelden 
14.00  Afspraken binnen het kantoor
15.30  Einde

 

Afspraken digitale sessie 

  • Microfoon wordt uitgeschakeld tijdens de sessie. 
  • Vragen stellen kan door de microfoon tijdelijk terug in te schakelen (gebruik van de spatiebalk). 

terug